Inkoop door THO

THO is dé specialist in de in- en verkoop van tweedehands en refurbished kantoormeubilair. Inkoop is de levensader van ons bedrijf, en we zijn daarom altijd op zoek naar geschikte partijen gebruikt kantoormeubilair. Direct een gratis waardeindicatie voor jouw overtollige bedrijfsinrichting? Klik hier!

Voor wie?

Alle bedrijven die minimaal 20 werkplekken in de aanbieding hebben, kunnen contact met ons opnemen. Het maakt niet uit of je bekend bent met ons of ooit iets bij ons hebt gekocht. Wanneer jouw bedrijf een degelijke partij kantoormeubilair van de hand wil doen, hebben wij vaak interesse. Het meest geïnteresseerd zijn wij in kantoormeubilair van de betere merken, zoals Intersthul, Ahrend, BMA, Vitra, Artifort, Kinnarps of RH Logic. Ook vergaderstoelen, tafels en kasten van de betere merken hebben onze interesse. We kiezen voor kwalitatief goede producten, omdat we enkel de beste producten willen refurbishen en weer in de markt willen zetten. Hiermee bieden wij onze klanten de het beste voor hun welzijn.

Hoe gaat dat?

Wanneer je kantoormeubilair wilt verkopen, dan kun je dit het snelste doen door:

  • Een e-mail te sturen naar opkoop@terborgse.nl óf onderstaand formulier in te vullen.
  • Daarin te vermelden: het aantal stoelen/tafels/bureas/kasten, de staat van het meubilair en het adres waar we het mogen ophalen.
  • Enkele foto's bij de mail/formulier te voegen om ons te helpen bij de waardebepaling.
  • Ons belletje of mailtje af te wachten met ons aanbod.
  • Om vervolgens een afspraak te maken wanneer onze professionele chauffeurs en monteurs het kantoormeubilair komen ophalen.
  • Bij grote partijen komen we desgewenst op locatie een waardebepaling verzorgen.

Afspraak is afspraak, communicatie is het toverwoord. Helderheid en duidelijkheid in ieder opzicht. Van kleine zaken als op tijd komen tijdens de afspraken, bereikbaar zijn en een tijdige betaling van de factuur. THO is niet voor niets een graag geziene partij van diverse projectinrichters en tal van verhuisbedrijven.

MVO bijdrage bedrijf

THO is continu bezig met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Door verkoop van je overtollige kantoormeubilair draag je bij aan duurzaamheidsdoelstellingen. Het gemiddelde percentage opgekochte kantoorinrichtingen dat THO voor hergebruik gereed maakt, ligt op 95%! Hiermee zet je als bedrijf een stap in de meest duurzame richting van duurzaamheid: je kantoormeubelen op weg sturen naar een tweede leven.

Niet her te gebruiken materialen worden vanzelfsprekend gescheiden ingezameld zodat deze voor het overgrote deel uiteindelijk weer hergebruikt kunnen worden als grondstof in nieuwe producten.

Contact

Indien je de voorkeur hebt om via een formulier contact met ons op te nemen, dan kun je onderstaand je gegevens en enkele foto’s achterlaten. Wij zullen dan zo snel mogelijk een waardebepaling aan je doorgeven. Voor extra informatie zijn we ook telefonisch bereikbaar via 0315-325523 Optie 4. Echter is een mailtje met enkele foto’s van het op te kopen meubilair de snelste manier om je een inschatting te geven van ons aanbod. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Bij THO kun je rekenen op snelle reacties en duidelijke communicatie. We streven ernaar om binnen één werkdag contact met je op te nemen en ons aanbod te doen.

Gratis en vlotte waarde-indicatie

Wil je weten wat THO betaalt voor je kantoorinventaris en/of magazijninrichting? THO geeft graag snel, gratis en vrijblijvend een waarde-indicatie. Voor een juiste indicatie raden we je aan enkele representatieve foto’s van hetgeen je wilt verkopen toe te voegen, dit is echter niet verplicht. Een exacte waardebepaling kan de THO uiteindelijk na bezichtiging van de door jou aangeboden kantoor- of magazijninrichting doen. 

Naam bedrijf/organisatie:
Dhr/Mevr*:
Naam*:
E-mail*:
Telefoonnummer:
De plaats(naam) waar de goederen zich bevinden*: 
Goederen staan op*:
Indien etage:
Omschrijving meubilair (aantallen, staat, verdieping)*:
Opleverdatum* :
Foto's:
 
(* verplichte velden)