Verzending en bezorging

  1. Leveren jullie producten af en wat kost dit?
  2. Wordt het meubilair door de THO gemonteerd?
  3. Waarmee moet ik rekening houden als THO de goederen komt bezorgen?
  4. Waarmee moet ik rekening houden als een transporteur of koerier de goederen van THO komt bezorgen?
  5. Retourzending en herroeping online bestellingen

 

Leveren jullie producten af en wat kost dit?

Wij leveren de meeste producten graag bij u af, vaak zelfs gratis. Eventuele transportkosten zijn afhankelijk van de ordergrootte.

  1. Bestellingen met een waarde vanaf € 250,- exclusief 21% btw leveren wij franco huis (gratis) in heel Nederland met uitzondering van enkele zaken en locaties zoals hieronder beschreven.
  2. Bij bestellingen tot en met een waarde van € 250,- exclusief 21% btw zijn wij helaas genoodzaakt transportkosten in rekening te brengen. De transportkosten kunt u bij elk afzonderlijk product vinden op het tabblad "Bezorgen". Een indicatie van de verzendkosten vindt u in onderstaande tabel. Meerdere artikelen in een order? In dat geval wordt slechts eenmaal transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij een online bestelling worden u deze automatisch weergegeven in het bestelproces. Er zijn enkele uitzonderingen op deze regel, deze hebben we hieronder omschreven. Kijkt u ook even bij:  "Waarmee moet ik rekening houden als de THO de goederen komt bezorgen?" 
  3. Kostenbewust kopen? Haal uw bestelling zonder meerprijs af op een van onze drie vestigingen! (Terborg, Huissen en/of Apeldoorn)

Indicatie van de verzendkosten:

Artikelgroep

Exclusief 21% BTW

 

Pakketpost, kleine onderdelen

€ 6,95

 

 

Accessoires
Kantoorartikelen
Voorraad bakken en –kratten
€ 15,00 

Bureaustoelen
Vergaderstoelen
Kantinestoelen
Krukken

€ 25,00

 

Kasten
Tafels
Bureaus, bladen en onderstellen
Buitenmeubelen
Wachtruimte en –woonmeubelen

€ 45,00

 

Kluizen
Archiefstellingmateriaal

€ 65,00

 

Magazijnstellingen:

  • Houten en metalen stellingen worden altijd geleverd "af magazijn". De kosten voor eventueel transport worden per opdracht gecalculeerd en aan u doorberekend.

1000 kg plus:

  • Kluizen en overige goederen die per stuk meer dan 1000 kg wegen worden geleverd "af magazijn". De kosten voor eventueel transport worden per opdracht gecalculeerd en aan u doorberekend.

Webshop:

  • De transportkosten worden in het bestelproces weergegeven. Bij elk afzonderlijk product vindt u deze ook terug op het tabblad "Bezorgen".

Outlet condities en aanbiedingen:

  • Aankopen tegen outlet- of aanbiedingsprijzen worden altijd geleverd "af magazijn".

Levering via derden:

Bijzondere locaties:

  • Indien het afleveradres logischerwijs niet te bereiken is zonder gebruik te maken van een tolweg dan wel een veerpont worden de mogelijkheden/kosten met u besproken. Bij online bestellingen worden deze kosten voor levering met u besproken of op basis van nacalculatie aan u in rekening gebracht.

 

Wordt het meubilair door de THO gemonteerd?

In principe wordt het meubilair door ons gratis ter plaatse gemonteerd en afgesteld, tenzij dit anders met u is overeengekomen. 
De montage van houten en metalen stellingen zit NIET in de prijs inbegrepen. Dit doen wij uitsluitend op basis van nacalculatie

 

Waarmee moet ik rekening houden als THO de goederen komt bezorgen?

  • Ook wij streven naar een beter klimaat, ons wagenpark voldoet dan ook aan de zogenoemde 'Euro 5' Emissienorm. Bijkomend voordeel hiervan is dat wij ook in milieuzones bezorgen, zonder meerprijs, mocht u hier gevestigd zijn.

  • Eventuele verpakkingsmaterialen worden door ons weer meegenomen en gescheiden ingezameld. Daar waar mogelijk bieden wij deze zaken ter recycling weer aan. U heeft hierbij geen afval en kunt direct aan de slag met de geleverde zaken.

  • Om efficiënt te werken worden onze eigen auto's standaard bemand door 1 persoon. Bij grote hoeveelheden, volumineuze of zware goederen kan het zijn dat een bijrijder (of meerdere) noodzakelijk is/zijn. Hiermee kunnen eventueel extra kosten gemoeid zijn. Gezien onze ruime ervaring brengen wij u hiervan voor levering al van op de hoogte zodat u niet voor onverwachte uitgaven/verrassingen komt te staan. 

  • Standaard leveren wij goederen af op de, zonder obstakels bereikbare, begane grond. Ook verdiepingen bereikbaar met een voor onze medewerker bruikbare lift van voldoende afmetingen zijn geen probleem. Vraagt u in andere situaties om een passende aanbieding.

  • Onze chauffeurs/monteurs werken zeer netjes en zorgvuldig. Schades die ontstaan door/bij levering/montage van producten op uw terrein danwel binnen uw locatie, zijn voor risico van de opdrachtgever.

  • Heeft u wensen wat betreft levertijdstip kunt u deze natuurlijk kenbaar maken. Niet alles maar veel is mogelijk.
     

Waarmee moet ik rekening houden als een transporteur of koerier de goederen van THO komt bezorgen?

  • Ook wij streven naar een beter klimaat, we hebben dan ook gekozen voor partners met een wagenpark dat voldoet aan de zogenoemde 'Euro 5' Emissienorm. Bijkomend voordeel hiervan is dat wij ook in milieuzones bezorgen, zonder meerprijs, mocht u hier gevestigd zijn.

  • In tegenstelling tot onze eigen mensen zijn deze mensen niet geschoold op gebied van kantoor- en magazijninrichtingen. Indien u vragen heeft op het moment van leveren verzoeken wij u dan ook contact met uw contactpersoon op te nemen via 0315-325523.

  • Chauffeurs van de transportbedrijven en koeriersdienst bezorgen goederen achter de eerste drempel mits deze bereikbaar is zonder obstakels. Indien 'achter de eerste drempel' niet mogelijk is plaatsen zij de goederen zo dicht mogelijk bij de eindbestemming.

  • Chauffeurs van de transportbedrijven en koeriersdienst nemen geen goederen uit de verpakking en nemen dan ook geen verpakkingsmaterialen mee retour. Onze transporteur rijdt veelal met lange (16,5m) combinaties. Is uw bedrijf gevestigd op een voor lange vrachtauto's moeilijk bereikbare locatie, gelieve dit te melden. Zo kunnen we extra kosten en frustratie voorkomen.

  • Heeft u wensen wat betreft levertijdstip kunt u deze natuurlijk kenbaar maken. Niet alles, maar wel veel is mogelijk.
     

Retourzending en herroeping online bestellingen

Retourneren

  • De Terborgse Handels Onderneming biedt u de mogelijkheid uw bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Wij raden u aan bij het afhalen/bezorgen uw bestelling te controleren. Mocht deze incompleet of beschadigd zijn, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden. Indien het product ongeschonden is geleverd dient deze ook ongeschonden geretourneerd te worden. Wij zullen in beide gevallen het aankoopbedrag én de verzendkosten van de heenzending aan u terugbetalen. Terugbetalen gebeurt binnen enkele werkdagen, uiterlijk binnen 14 werkdagen. Wanneer een retour of omruiling bij u afgehaald dient te worden, zullen we vooraf de kosten met u bespreken. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de koper is ontstaan.

Reden retour

  • Bij de Terborgse Handels Onderneming hoeft u niet aan te geven waarom u uw aankoop retour wilt doen.

Hoe retour sturen?

  • Heeft u een artikel welke u terug wilt sturen, neemt u dan contact met ons op. Wilt u een artikel retour brengen, dan kan dit zonder afspraak tijdens onze openingstijden

Herroepingsformulier

  • Wilt u uw bestelling herroepen? (alleen mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bestelling) Vul dan het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling naar verkoop@terborgse.nl of per post naar Postbus 69, 7060 AB Terborg.

    Download hier ons herroepingsformulier (conform Europese standaard)

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist. U kunt uw browser vernieuwen door de nieuwste versie te downloaden en te installeren.