0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Huissen

      Nijverheidsstraat 3
      6851 EJ Huissen

      +31(0)26 3616843
    • Vestiging Apeldoorn

      +31(0)55 5400133
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie ook op tweedehands
  • Grote voorraad
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Nieuws
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

Terug
  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Zadelkasten
    • Toebehoren
  • Scheidingswanden
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Outlet
  • Verhuur
Home > FAQ

Openingstijden + route THO Terborg

Openingstijden vestiging Terborg:

Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 17.00 uur
Zaterdag: 08.30 - 13.00 uur

  • 24 december, gesloten                 
  • 31 december, gesloten

11.500m² grote showroom,

kantoormeubilair in Terborg:

  • Vestiging: Ettensestraat 19, 7061 AA Terborg
  • Telefoon verkoop: +31(0)315 325523
  • Telefoon planning: +31(0)315 328006
  • E-mail: info@terborgse.nl

Route naar de THO vestiging Terborg:

Kantoormeubelen nodig? Kijk bij de THO in Terborg!

In Terborg vindt u de hoofdvestiging van de Terborgse HandelsOnderneming B.V. (THO) en tevens de magazijnen. Hier vindt u het grootste aanbod van allerhande nieuw en gebruikt kantoormeubilair. In de showroom heeft de THO vele vergadertafels en -stoelen, bureaus, bureaustoelen, ladeblokken en zit-sta werkplekken staan. U kunt op uw gemak rondkijken en natuurlijk staat het THO verkoopteam u graag bij met advies over uw nieuw in te richten kantoor, vergaderruimte, kantine of magazijn. Zoekt u iets specifieks? Het THO verkoopteam weet wat er nog binnen komt aan meubilair en staat u graag te woord.

Benieuwd naar wat de THO op voorraad heeft staan in Terborg? Een groot deel is te vinden op de THO website. Hier vindt u in een oogopslag (een gedeelte) van het assortiment van tweedehandse en nieuwe kantoormeubelen. Ook ziet u direct of de kantoormeubelen van uw keuze op voorraad zijn in de vestiging Terborg of in één van de andere THO vestigingen.

Bestaande kantoormeubelen opknappen of herstofferen?

Wanneer u bent uitgekeken op uw kantoormeubelen en toe bent aan een nieuwe look, helpt de THO u graag! Omdat dit niet hoeft te betekenen dat uw bestaande kantoormeubelen aan vervanging toe zijn, biedt de THO ook services om uw bestaande inrichting te vervangen, opknappen en/of repareren. Wilt u bijvoorbeeld nieuwe werkbladen op uw bureau, een nieuw onderstel, uw bureaustoelen opnieuw stofferen, (extra) sleutels bestellen, het kan bij de THO.

Als u kiest voor de THO in Terborg, dan kiest u voor:

  • Levering op afspraak, meestal door de THO eigen bezorgdienst

  • Scherpe tarieven, praktisch altijd inclusief gemonteerde levering

  • Op nieuw én gebruikt meubilair garantie

  • Ruime keuze uit een gigantische voorraad

Openingstijden + route THO Huissen

Openingstijden vestiging Huissen:

Maandag: 13.00 - 17.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag: gesloten 

  • 24 december, gesloten                 
  • 31 december, gesloten

Vestiging Terborg
Iedere zaterdag: 08.30 - 13.00 uur

  • 24 december, gesloten                 
  • 31 december, gesloten

1300m² grote showroom,

bij Arnhem en Nijmegen

  • Vestigings: Nijverheidsstraat 3, 6851 EJ, Huissen
  • Telefoon verkoop: +31(0)26 3616843
  • Telefoon planning: +31(0)315 328006
  • E-mail: info@terborgse.nl 

Route naar de THO vestiging Huissen:

Kantoormeubelen of kantoorartikelen nodig? Kom langs bij de THO in Huissen

Op zoek naar kantoormeubelen? Kom dan langs bij de Terborgse HandelsOnderneming B.V. (THO) in Huissen. Vlakbij Arnhem vindt u de THO vestiging in Huissen. Naast de THO vestiging in Terborg biedt de THO u ook in Huissen een uitgebreide keuze in nieuwe en tweedehands kantoormeubelen. De THO heeft diverse opstellingen staan van bureaus, kantoorkasten, archiefkasten, bureaustoelen en diverse accessoires. U kunt dan alle bureaustoelen of bureaus zelf uitproberen, indien gewenst met een kop koffie en bovenal advies.

U kunt op www.terborgse.nl bekijken welk kantoormeubilair aanwezig is in Huissen. Weet u nog niet waar u naar op zoek bent? Het THO team helpt u graag bij uw keuze voor nieuwe of gebruikte kantoormeubelen of een combinatie daarvan. Zij kunnen u adviseren bij de inrichting van uw bedrijf en hebben kennis van de laatste trends en ergonomische eisen.

Groen ondernemen

De THO houdt van groen ondernemen, dat betekent dat hoogwaardige materialen niet zomaar worden weggooit. Ook u hoeft dat niet te doen, want laat bijvoorbeeld uw bestaande kantoormeubilair door de THO opknappen. De THO kan onder andere werkbladen vervangen, onderstellen opnieuw spuiten, bureaustoelen opnieuw stofferen, nieuwe sleutels bij uw kantoorkasten laten maken en meer! De Terborgse HandelsOnderneming regelt het voor u.

Speerpunten van de THO in Huissen:

  • Grote voorraad, snel leverbaar
  • U krijgt garantie op zowel nieuw als gebruikt kantoormeubilair
  • Scherpe tarieven, meestal inclusief levering én montage
  • Vakkundige levering door de eigen THO bezorg- en montagedienst

THO Apeldoorn tijdelijk gesloten

Vestiging in Apeldoorn tijdelijk gesloten 

klik hier voor meer info m.b.t. de verhuizing

Verwachting: Q4-2022 open #verhuizing

  • De THO is u graag van dienst in
    Terborg of Huissen
  • Vestigingsadres: wordt z.s.m. bekend gemaakt
  • Telefoon verkoop: +31(0)55 5400133
  • Telefoon planning: +31(0)315 328006
  • E-mail: info@terborgse.nl

Openingstijden Apeldoorn

Maandag: wordt z.s.m. bekend gemaakt
Dinsdag t/m vrijdag: wordt z.s.m. bekend gemaakt
Zaterdag: gesloten    

Vestiging Terborg

Iedere zaterdag: 08.30 - 13.00 uur

Terborgse HandelsOnderneming B.V. Apeldoorn

In de showroom van de Terborgse HandelsOnderneming B.V. (THO) in Apeldoorn vond u een groot assortiment van nieuw en gebruikt/ zo goed als nieuw  kantoormeubilair. Archiefkasten, bureaus, 
ladeblokken, kantoorstoelen, zit-sta werkplekken en natuurlijk bureaustoelen. Wegens verhuizing bent u van harte welkom in Terborg of Huissen om het aanbod te komen bekijken in onze vestiging Apeldoorn. Het THO verkoopteam adviseert u graag bij de inrichting van uw bedrijf. Door de jarenlange ervaring weten ze vrijwel altijd het juiste meubel te vinden dat aansluit bij uw wensen en smaak. En ook als u wat meer eisen stelt aan uw kantoormeubilair, zoals ruime instelmogelijkheden of een specifieke ergonomische oplossing zoekt, kunt u terecht bij de THO verkoopadviseurs.

Online kunt u alvast (een deel van) onze kantoormeubelen bekijken. Bij de artikelen kunt u ook direct zien op welke vestiging de bureaustoel of kantinetafel van uw keuze te bezichtigen is.

Wilt u misschien alleen een onderdeel vervangen, dat kan! De THO heeft diverse nieuwe bureaubladen op voorraad, en eventuele (extra) sleutels voor uw ladeblokken, kantoorkasten etc kunt u bestellen via de THO sleutelservice. Maar de THO kan ook uw bureaustoel opnieuw stofferen als u dat wenst. Vraag het THO verkoopteam in Apeldoorn naar de mogelijkheden of kom langs in de showroom.

Daarom kantoormeubilair van de THO:

✓ De THO geeft u garantie op gebruikte en nieuwe producten
✓ Kantoormeubelen worden meestal gemonteerd bij u geleverd
✓ De THO bezorgd uw bestelling (meestal gratis vanaf € 350,- excl. Btw)
✓ Ook grote aantallen leverbaar uit de gigantische voorraad

 

 

Inrichtingsadvies bij u op locatie

De THO adviseert u graag, in de showrooms en/óf bij u op locatie

De vakkundig opgeleide THO verkoopadviseurs hebben ruime ervaring met betrekking tot inrichtingsvraagstukken en geven u graag advies. Dit kan bij u op locatie of in een van de THO showrooms.

Of het nu gaat om een enkele werkplek of om een complete kantoor/magazijnvernieuwing; de THO adviseurs denken graag met u mee. Aangezien de mogelijkheden enorm zijn, raadt de THO u ook zeker aan gebruik te maken van deze gratis service.

Wenst u een inrichting waarbij het uitgangspunt de esthetiek is? Welke bij uw corporate identity moet passen? Of wenst u een inrichting welke in eerste plaats interessant is voor de portemonnee? Een combinatie van deze punten? De THO verkoopadviseurs zijn van alle markten thuis. 

De THO verkoopadviseurs zijn op de hoogte van alle arborichtlijnen en men weet alles van ergonomische oplossingen. Jaarlijks proberen de verkoopadviseurs diverse beurzen te bezoeken, worden diverse workshops en cursussen gevolgd, zodat de kennis altijd up-to-date is. De THO is nog steeds een merk onafhankelijke kantoor- en magazijninrichter, niet gebonden aan vaste leveranciers. Met dit in het achterhoofd en de enorme voorraad, kan de THO u ongetwijfeld een passende oplossing bieden.

Tip: Indien u één van de THO showrooms bezoekt is het raadzaam een plattegrond/tekening van de in te richten ruimte(s) mee te nemen.

Weetje: Ook voor persoonsgebonden, ergonomisch advies bij aanschaf van nieuwe en gebruikte bureaustoelen bent u bij de THO aan het juiste adres.

 

Bestellen bij de THO

U kunt op de volgende manieren een bestelling doen:

1: Telefonisch bestellen

Bel eenvoudig uw bestelling door via +31(0)315 325523 / +31(0)26 3616843 of +31(0)55 5400133 Nadat u uw order telefonisch heeft doorgegeven krijgt u een opdrachtbevestiging per mail, wanneer u deze voor akkoord ondertekent en aan de THO retourneert, wordt uw bestelling in behandeling genomen.

2: Bestellen in de webshop 

Kijk rond op www.terborgse.nl en voeg de gewenste artikelen toe aan uw digitale winkelmandje. Volg daarna eenvoudig het bestelproces, betalen kunt u veilig en vertrouwd via iDeal of met behulp van uw creditcard. Tip! Advies of hulp nodig? Gebruik de handige chatfunctie (tijdens kantooruren beschikbaar)

3: Bestellen per e-mail 

Indien u weet welke artikelen u wenst te ontvangen, maar geen gebruik wenst te maken van de webshop, is een mailtje naar de afdeling verkoop (verkoop@terborgse.nl) vaak voldoende. Nadat u uw order heeft ingezonden krijgt u een opdrachtbevestiging per mail toegezonden. Wanneer u deze voor akkoord ondertekent en retourneert, wordt uw bestelling in behandeling genomen.   

4: Bestellen tijdens een chatgesprek 

Helemaal van deze tijd! U surft over www.terborgse.nl en ziet een product (of meerdere) die u wenst te bestellen, gebruik de handige chat functionaliteit! De afdeling verkoop is iedere werkdag tussen 08.00 en 17.00 uur online en is u graag van dienst. U ontvangt een opdrachtbevestiging per mail, wanneer u deze voor akkoord ondertekent en retourneert, wordt uw bestelling in behandeling genomen.  

5: Bestellen in de showroom 

Natuurlijk bent u ook welkom in de showrooms. Onder het genot van een kop koffie/thee kunt u producten aanschouwen/testen, het THO verkoopteam staat u graag bij met vakkundig advies. Parkeren is geen probleem en gratis. Uw bestelling wordt opgenomen en een opdrachtbevestiging kan ter plekke getekend worden.

Retourneren bij de THO?

Ruilen of retourneren

De Terborgse HandelsOnderneming B.V. (THO) hoopt natuurlijk dat uw bestelling voldoet aan uw verwachtingen. Als dit om welke reden dan ook niet het geval is, kunt u uw bestelling of een deel hiervan retourneren.

U mag artikelen binnen 14 dagen nadat u ze heeft ontvangen terugsturen naar de THO. Conform het wettelijk herroepingsrecht mag u de THO ook binnen 14 dagen na ontvangst eerst melden dat u uw bestelling wilt retourneren. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om uw bestelling of een deel daarvan daadwerkelijk terug te sturen.

De kosten voor het terugsturen (transport - verzendkosten) neemt de THO niet voor haar rekening. Als u een artikel wilt ruilen voor een ander artikel, kunt u dit telefonisch (+31(0)315 325523) of per mail (verkoop@terborgse.nl) kenbaar maken. De THO kijkt graag samen met u naar een passende oplossing.

Artikelen terugsturen

Wanneer u artikelen wilt terugsturen kunt u het volgende retouradres gebruiken:

Terborgse HandelsOnderneming B.V.

T.a.v.: Retournering

Ettensestraat 19

7061 AA Terborg

 

Voorwaarden terugsturen

De artikelen die u terug wenst te sturen moeten door u ongebruikt zijn; uiteraard mag u artikelen proberen en/ of passen zoals u dat in de showroom ook zou doen. Als u artikelen meer of langer heeft gebruikt, dan kan de THO u aansprakelijk stellen voor het waardeverlies dat hierdoor is ontstaan. De THO verzoekt u dan ook om de artikelen bij voorkeur in de originele verpakking terug te sturen. Graag ontvangt de THO ook een kopie van de oderbevestiging, verzendbon en/of een herroepingsformulier (hier te downloaden) bij de zending.

Terugbetalen

Als u uw bestelling reeds heeft betaald, betaalt de THO u deze zo snel mogelijk en in elk geval binnen 14 dagen na ontbinding van het koopcontract. De THO zal u het volledige aankoopbedrag, inclusief de kosten van verzending/transport (van THO naar uw afleveradres) terugbetalen. Terugbetaling van deze kosten van verzending/transport gebeurt alleen op het moment dat een volledige bestelling/order is herroepen/retour gezonden. 

De THO betaalt u terug middels bankoverschrijving. Indien een bestelling met een toeslag voor speciaal transport of extra snelle levering is bezorgd zal de THO deze kosten niet terugbetalen; deze kosten blijven voor uw rekening.

De retour gezonden goederen dienen voor terugbetaling in het bezit te zijn van de THO. Wanneer de THO een retourzending nog niet heeft ontvangen zal van terugbetaling ook (nog) geen sprake zijn. Ook wanneer er sprake is van een betalingsachterstand, betaalt de THO u niet terug. In dat geval zal eerst een verrekening plaatsvinden met het openstaande saldo.

Wettelijk herroepingsrecht

De THO is verplicht u op het wettelijk herroepingsrecht te wijzen. Dit recht houdt in dat u binnen de zichttermijn van 14 dagen uw bestelling zonder opgave van redenen mag herroepen. Als u onder vermelding van uw retourwens artikelen naar de THO terugstuurt, maakt u hiermee gebruik van uw herroepingsrecht. U maakt ook gebruik van dit recht als u de THO binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste artikel van uw bestelling informeert dat u uw bestelling herroept.

Laat u dit de THO bij voorkeur schriftelijk of per e-mail laten weten. De adresgegevens zijn: Terborgse HandelsOnderneming B.V., Ettensestraat 19, 7061 AA Terborg. Per e-mail: verkoop@terborgse.nl


U mag voor uw herroeping gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan de THO kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, stuurt de THO u zo spoedig mogelijk per e-mail een ontvangstbevestiging van uw herroeping.

Verzendkosten - transport inclusief?

De THO levert bestellingen graag bij u af, meestal gratis én inclusief montage! 

Hieronder een uitgebreide uitleg en de uitzonderingen beschreven:

  • Bestellingen met een waarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw levert de THO gratis, op begane grond in heel Nederland met uitzondering van enkele zaken en locaties zoals hieronder beschreven.
  • Bij bestellingen tot en met een waarde van € 350,- exclusief 21% btw is de THO genoodzaakt transport- en handelingskosten in rekening te brengen. De transport- en handelingskosten kunt u online bij elk product vinden. Een indicatie van de verzendkosten vindt u in onderstaande tabel. Meerdere artikelen in een order? In dat geval wordt slechts eenmaal transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij een online bestelling worden deze automatisch weergegeven in het bestelproces.
  • Uitgezonderd van franco levering zijn ook afleveradressen welke logischerwijs niet te bereiken zijn zonder gebruik te maken van een tolweg dan wel een veerpont. De mogelijkheden/kosten worden voor levering met u besproken of op basis van nacalculatie in rekening gebracht.
  • Kostenbewust kopen? Haal uw bestelling af, altijd zonder meerprijs, op één van de THO vestigingen.

Indicatie verzend- en handelingskosten bij orders onder de franco ordergrens: 

Verpakkingswijze: Tarief exclusief 21% btw
Pakketpost, kleine doosjes tot brievenbusformaat en enveloppen € 7,95
Pakketpost, dozen tot 60x40x30cm (HxBxD) € 19,50
Pakketpost in THO doos 110x65x65cm (HxBxD) € 29,50
Palletzendingen met maximale maat 215x120x80cm (HxBxD) € 59,50
Palletzendingen en losse items met afwijkende maat € 85,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bezorging en/of montage van onderstaande is NIET standaard bij een verkoopprijs ingecalculeerd.

  • Levering en/of montage van producten op een verdieping welke niet middels een lift bereikbaar is
  • Kluizen en/of brandwerende kasten
  • Stellingmateriaal
  • Artikelen met een gewicht van meer dan 1000Kg
  • Producten welke aangeboden worden tegen aanbiedings- , outlet- en/of actietarieven

Tegen meerprijs is echter veel mogelijk, de THO verkoopadviseurs maken u graag een voorstel.

Montagekosten of montage inclusief?

De THO levert uw bestellingen graag gemonteerd af, meestal zonder meerprijs! 

Hieronder een uitgebreide uitleg en de uitzonderingen beschreven:

Prijzen gecommuniceerd zijn vanaf een orderwaarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw op basis van gratis levering begane grond en inclusief montage door heel Nederland. Indien het afleveradres logischerwijs niet te bereiken is zonder gebruik te maken van een tolweg dan wel een veerpont worden de mogelijkheden/kosten met u besproken. Bij online bestellingen worden deze kosten op nacalculatie aan u in rekening gebracht.

Montage en/of levering van onderstaande producten zit NIET standaard bij een verkoopprijs ingecalculeerd.

  • Montage en/of levering van producten op een verdieping welke niet middels een lift bereikbaar is
  • Kluizen en/of brandwerende kasten
  • Stellingmateriaal
  • Artikelen met een gewicht van meer dan 1000Kg
  • Producten welke aangeboden worden tegen aanbiedings- , outlet- en/of actietarieven

Tegen meerprijs is echter veel mogelijk, de THO verkoopadviseurs maken u graag een voorstel.

Inruil en/of opkoop

Inruil

Bij aankoop van een nieuwe of zo goed als nieuwe inrichting bestaat er vaak de mogelijkheid tot het inruilen van uw huidige inrichting. Afhankelijk van de staat, leeftijd en type materiaal levert de in te ruilen inrichting u wellicht ook nog wat op!

Opkoop

Al ruim 30 jaar is de Terborgse HandelsOnderneming B.V. (THO) gespecialiseerd in het opkopen van partijen kantoormeubilair. Enkele items zijn voor de THO meestal niet interessant maar wanneer u een complete inrichting (20 tot 5000 werkplekken) wenst te laten opkopen, heeft de THO vaak interesse.

Vervangingen, verhuizingen, inkrimpingen, opheffingen, opruimingen en faillisementen, vaak blijft er meubilair achter/over. De THO neemt dit graag van u over, naast de reële vergoedingen voor uw inrichting, staat de THO goed bekend om haar nette en zorgvuldige manier van werken.

Kantoor- en/of bedrijfspanden worden snel en op een correcte, professionele manier ontdaan van de inrichting. Wilt u meer informatie over de opkoop van uw inventaris? Kijk op de speciale opkooppagina of neem dan contact op met de afdeling opkoop via +31(0)315 325523 of mail naar inkoop@terborgse.nl.

Huren van kantoormeubilair

Een inrichtingsvraagstuk voor een korte termijn? THO verhuur!

Ook daar waar er voor een korte termijn behoefte is aan artikelen uit het THO assortiment, biedt de THO meer dan voldoende mogelijkheden. Verhuur van enkele items tot compete inrichtingen. In principe verhuurt de THO alles wat ze in haar assortiment heeft tegen zeer concurrerende prijzen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via +31(0)315 325523. Een idee hebben van de mogelijkheden? Klik hier door naar het standaard verhuur assortiment

 

Actie- aanbiedings- en/of outletvoorwaarden

Condities bij verkoop onder actie - aanbieding en/of outletvoorwaarden

  • Artikelen worden verkocht in de conditie - staat waarin deze zich op het moment van aankoop bevinden.
  • Bestellingen dienen te worden afgehaald op een door de THO aan te wijzen locatie/vestiging tenzij duidelijk anders gecommuniceerd. 
  • Het aankoopbedrag dient bij het afhalen contant dan wel per pin voldaan te worden.
  • Producten worden u door de THO gedemonteerd óf gemonteerd geleverd, bepalend is de staat waarin deze zich op het moment van aankoop bevinden.
  • Garantie is niet van toepassing, wél heeft u een week lang retourrecht, niet goed - geld terug. Kosten van transport blijven volledig voor rekening van de koper.

 

Privacy gewaarborgd

Gegegevensverwerking

De THO hecht waarde aan uw én haar eigen privacy. Op het moment dat de THO het nieuws bereikte dat de wet persoonsbescherming vervangen werd door de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), zijn alle bedrijfsprocessen nog eens kritsch onder de loep genomen en zullen deze ook in de toekomst continu gemonitord worden.

Naar aanleiding van de AVG zijn de algemene voorwaarden, de privacyverklaring, de cookieverklaring en inkoopvoorwaarden van de THO verbeterd/aangepast. Ook wordt er nu gebruik gemaakt van de verwerkersovereenkomst wanneer derde partijen (persoons)gegevens van de THO te verwerken krijgen.

Indien u vragen heeft omtrent uw privacy bij de THO kunt u contact met de THO opnemen. Telefonisch via +31(0)315 - 325523 of per mail: privacy@terborgse.nl   

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden:

  1. Contant of per pin in de THO showroom(s)
  2. Contant aan de chauffeur bij levering
  3. Middels bank- of giro overschrijving op Rabobank rekening NL35RABO0359.160.646
  4. Middels Ideal of creditcard in de webshop

Uiteraard zijn de condities afhankelijk van de met u gemaakte afspraken. Deze afspraken liggen vast in een offerte en/of opdrachtbevestiging.

Pinnen bij levering is niet mogelijk

Bij de THO kunt u in alle vestigingen pinnen, pinnen bij de THO chauffeurs bij levering is niet mogelijk.

Creditcard

Bij bestellingen in de webshop wordt u de mogelijkheid geboden om middels Ideal danwel creditcard te betalen.

Op rekening

Klanten waarmee de THO eerder zaken heeft gedaan kunnen op rekening kopen onder nader overeen te komen condities. Klanten waarmee de THO geen ruime betalingservaring heeft, dienen de factuur voor levering te voldoen door overschrijving op Rabobank rekening NL35RABO0359.160.646. Het verschuldigde bedrag dient daags voor levering uiterlijk om 12.00 uur op de THO rekening te zijn bijgeschreven. Indien andere betalingscondities zijn overeengekomen, dan zijn deze vastgelegd in uw offerte en/of opdrachtbevestiging.

Service en garantie

Garantie op tweedehands producten:

De THO heeft vertrouwen in haar producten en staat in voor de kwaliteit. De THO biedt derhalve twee jaar garantie op praktisch het hele assortiment, ook op de gebruikte producten. Garantie is niet van toepassing wanneer producten zijn gekocht onder de actie - aanbiedings- en/of outletvoorwaarden.

Op product detailpaginas wordt per product aangegeven of er garantie van toepassing is. Mocht er binnen een garantieperiode een mankement ontstaan, dan wordt getracht dit snel op te lossen, naar inzicht van de THO, door middel van reparatie en/of vervanging.

     De THO staat achter haar assortiment!

Garantie op nieuwe producten:

Op producten uit het assortment nieuw zit meestal standaard fabrieksgarantie. De THO geeft op de meeste producten twee jaar garantie, ook wanneer de fabriekgarantie 1 jaar bedraagt. Bij sommige producten wordt een langere fabrieksgarantie geboden, vanzelfsprekend geldt dan deze termijn ook voor u. 

Gedurende de garantieperiode zal de THO eventuele klachten in behandeling nemen en afhandelen conform de garantiebepalingen van de producent. Na afloop van de garantieperiode zullen eventuele klachten zo coulant mogelijk worden behandeld.

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

Contact

Vestiging Terborg
Ettensestraat 19
7061 AA Terborg
+31(0)315 325523

Vestiging Huissen
Nijverheidsstraat 3
6851 EJ Huissen
+31(0)26 3616843

Vestiging Apeldoorn
+31(0)55 5400133

Klantenservice

  • FAQ
  • Herken uw bladdecor
  • Herken uw palletstelling
  • Standaard bladvormen
  • Stofferen - herstofferen
  • Stofsoorten - dessins
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Ergonomische bureaustoel en bureau instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Akoestiek op de werkplek
  • Werken bij de THO

Direct naar

Terug
  • Bureaus
  • Tafels
  • Zitmeubels
  • Kasten
  • Scheidingswanden
  • Magazijninrichting
  • Overig
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Outlet
  • Verhuur

Zakelijk

  • Lease
  • Huur
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Nieuws
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten - inkopen
  • Refurbished Kantoormeubilair & Kantoormeubelen!

Assortiment

  • Meubelen voor de thuiswerkplek
  • Ergonomisch kantoormeubilair
  • Tweedehands kantoormeubelen
  • Ahrend kantoormeubelen
  • Kantoormeubelen in de buurt
  • Kantoorstoelen
  • Tweedehands archiefkasten
  • Tweedehands bureaustoelen
  • Tweedehands kantinestoelen
  • Tweedehands bureaus
  • Magazijninrichting
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
  • Cookie-instellingen
website by
logo JRNY